Luka Debevec Mayer in Diego Licciardi
Društvo prijateljev glasbe vabi na Glasbeni obisk: Luka Debevec Mayer, bariton in Diego Licciardi, klavir.
VSTOP PROST
PROGRAM
Jean P. Martini:
Plaisir d’ amour / Užitek ljubezni
Gabriel Faurè:
Le secret / Skrivnost
Francesco P. Tosti:
Non t’ amo più / Ne ljubim te več
Peter I. Čajkovskij:
Moj genij, moj angel, moj drug
Robert Schumann:
Widmung / Predanost
Astor Piazzolla:
Los pájaros perdidos / Izgubljene ptice
Carlos Guastavino: Bonita rama del sauce / Lepa vrbina veja
Koroški napev:
Lastovki v slovo
Koroški napev:
Nmav’ čez izaro
Diego Licciardi, prir.:
Venček slovenskih narodnih pesmi
***
Wolfgang A. Mozart:
Per questa bella mano, koncertna arija
Quirino Mendoza y Cortés:
Cielito lindo / Lepo nebo, mehiški galantni ples
Edmundo Zaldivar:
El humahuaqueño / carnavalito, ples iz Humahuaque
Waldemar Henrique:
Boi-Bumbá / batuque, ples iz Amazonije
Wolfgang A. Mozart:
Non più andrai, arija Figara iz opere Figarova svatba
Ambroise Thomas:
Couplets du Tambour-Major, arija Michela iz opere Le Caïd
Gioacchino Rossini:
La calunnia, arija Don Basilija iz opere Seviljski brivec
Luka Debevec Mayer se je rodil slovenskim staršem v Buenos Airesu. Na Argentinski Katoliški Univerzi je študiral filozofijo, na Umetniški Akademiji gledališča Colón pa petje. Njegovi mentorji so bili Victor Srugo (za vokalno tehniko) in Guillermo Opitz (komorni in oratorijski repertoar), izpopolnjeval se je pri Mariji Peteln-Kallay ter na mojstrskih tečajih pri Regin Crespin, Denise Dupleix, Marjani Lipovšek in Alfredu Burgstallerju. Prejel je številne nagrade na tekmovanjih v Argentini (Glasbeni festival Schell) in Italiji (Operno tekmovanje Riccarda Zandonaija v Roveretu, tekmovanje Cesareja Seghizzija v Gorici). Pri 27. letih je debitiral v slovitem Teatru Colón v Buenos Airesu. Potem je pa ob otvoritvi sezone 2004/05 v tej sloviti, svetovno znani dvorani, nastopil v vlogi Sarastra (Čarobna piščal)za katero je požel izredne kritike. Sledile so naslovne vloge v operah Ljubezenski napoj, Faustovo pogubljenje, Rigoletto, Galantne Indije, Idomenej, Kralj Kandaul, Don Kihot, Boris Godunov, Don Giovanni, Peleas in Melisanda, Don Carlo, Seviljski brivec, Don Pasquale, Turandot in Adriana Lecouvrer. Kot član opernega ansambla Juventus Lyrica iz Buenos Airesa je nastopal v operah Don Giovanni, Čarobna piščal, Orfej in Evridika, Otrok in uroki, Amal in nočni obiskovalci ter Hoffmannove pripovedke. Argentinsko združenje glasbenih kritikov mu je podelilo nagrado za najboljšega argentinskega pevca za leti 2004 in 2009, ter ponovno na izbralo če letih 2017 in 2019. Njegov repertoar samospevov vključuje med drugimi cikle Schuberta, Schumanna, Mahlerja, Straussa, Berlioza, Faureja, Iberta, Duparca in Guastavina. Kot solist je sodeloval tudi pri izvedbi velikih vokalno-inštrumentalnih del (Bachove kantate in pasijoni ter Maša v h-molu, Mozartov Requiem, Haydnova Stvarjenje in Stabat Mater, Beethovnova Missa Solemnis, Mendelssohnov Elija, Rossinijeva Stabat Mater, Verdijev Requiem...). Ni mu tuja niti sodobna glasba – bil je nagrajen za vlogo Jezusa v Janezevem pasijonu, ki mu jo je posvetil argentinski dirigent in skladatelj Antonio M. Russo. Do sedaj je nastopil z vodilnimi sinfoničnimi in komornimi orkestri ter zbori v Argentini, s Slovenskim komornim orkestrom, s Slovaško filharmonijo in zborom ter s Slovenskim komornim zborom. Imel je tudi samostojni recital v Vokalnem abonmaju v sezoni 1999/2000. Odlične kritike je dobil na festivalih v Annecyju, Varaždinu, Bratislavi, Manaosu, Sao Paulu, Montevideu in Santiagu, kjer je pel v operah Turandot, Lady Macbeth, Leteči Holandec, Samson in Dalila, Fernand Cortes, Ariadna na Naksosu ter v Bachovih oratorijih, Verdijevem Requiemu, Mendelssohnovem Eliji ter Haydnovem Stvarjenju. Sodeloval je na turneji s slovito Anno Netrebko v operi Iolanta z nastopi po najslovitejsih mestih in dvoranah Evrope ter posnel zgoščenko za založbo Deutsche Gramophon. Posebno mesto v njegovem repertoarju imajo sakralne pesmi, zato jih pogosto uvršča na svoje nastope (zlasti v cerkvah po Sloveniji). Založba Družina je izdala zgoščenko izbranih duhovnih pesmi pod imenom “V živi spomin”. Redno organizira kulturno-glasbene projekte izobraževalne, duhovne in solidarne narave.
Diego Licciardi se je rodil v Buenos Airesu . Je dirigent, pianist, organist, skladatelj in glasbeni aranžer Končal je glasbeni študij na Konservatoriju za glasbo Manuel de Falla. V orkestralnem dirigiranju se je izpopolnjeval pri učiteljih Dominique Fanal (Francija), Luis Szarán (Paragvaj), Richard Miles (ZDA), Gustavo Fontana (Argentina). Je direktor simfoničnega orkestra višjega glasbenega konservatorija Manuel de Falla, akademskega orkestra konservatorija San Martín, ustanovitelj in vodja ansambla Buenos Aires in ustanovni direktor zbora Coral Pilar. Kot gostujoči dirigent sodeluje s simfoničnim orkestrom argentinske policije, mestnim simfoničnim orkestrom San Martina, koncertno simfonično skupino argentinskih zračnih sil; s simfoničnim in komornim orkestrom mesta Asunción v Paragvaju.Kot organist je nastopal z državnim simfoničnim orkestrom pri krstni izvedbi »The Mass of Buenos Aires« slovitih novih orglah narodnega gledališča Ballena Azul. Kot pianist in organist je nastopal z uglednimi glasbeniki v Argentini in tujini. (Paragvaj, Italija, Hrvaška, Slovenija, Kanada in Avstrija). V Sloveniji je posnel zgoščenko “V živi spomi” z basistom Luko Debevcem Mayerjem. Stalno je zaposlen kot profesor in spremljevalec pianist na oddelku za dirigiranje konservatorija Manuel de Falla.